CAMEKAN

CAMEKAN, YASEMİN SAYINSOY VE GAMZE ARAS ESKİNAZİ TARAFINDAN 2005 YILINDA KURULDU. YASEMİN SAYINSOY’UN TASARIMLARINDAKİ EN ÖNEMLİ REFERANSI DOĞADIR. YASEMİN SAYINSOY DAHA ÖNCEDEN KULLANDIĞI MOZAİK TEKNİĞİNİ DE ÇALIŞMALARINDA KULLANMAKTADIR. GAMZE ARAS ESKİNAZİ UZMANLIĞINI İÇ MİMARİ VE ÇEVRECİ TASARIMLAR İÇİN KULLANMAKTADIR. GAMZE ARAS ESKİNAZİ, SADECE BENZERSİZ HEYKELLER DEĞİL AYNI ZAMANDA ALANA ÖZEL SANATSAL PROJELER DE GERÇEKLEŞTİRMEYİ HEDEFLEMEKTEDİR.

NOKTA

ALIŞILMIŞ ÇEŞM-İ BÜLBÜL DESENİNİN ASLINDA ÇOK ETKİLİ VE GÜZEL OLDUĞUNU FARKEDİP DESENİN BİR OBJENİN TAMAMINDA DEĞİL DE, SAYDAM CAM ÜZERİNDE BELİRLİ NOKTALARDA NEFESLE VURGULAYARAK ÜFLEMESİNİ DENEYİMLERKEN NOKTA TASARIMIMIZ OLUŞMUŞTUR.

MAĞAZADA GÖSTER

NAZAR ETME NE OLUR, ÇALIŞ SENİN DE OLUR!

AMACIMIZ DOĞDUĞUMUZ GÜNDEN BU YANA HEP ALGIMIZDA OLAN NAZAR BONCUĞUNU, GELENEKSEL ANLAMINI BOZMADAN YENİDEN TASARLAMAKTI. NAZAR BONCUĞUNUN CAM ÜFLEME ZAANATİ İLE KENDİ NEFESİMİZDEN BİR SANAT ESERİNE DÖNÜŞMESİNİ İSTEDİK. ATÖLYE OFİS ARASINDA KATETTİĞİMİZ YOLLARDA KAMYONLARIN ARASINDA SIKÇA RASTLADIĞIMIZ “NAZAR ETME NE OLUR, ÇALIŞ SENİN DE OLUR” YAZISINDAN ESİNLENEREK DE ESERİMİZİ İSİMLENDİRDİK.

MAĞAZADA GÖSTER

TAŞ

DOĞANIN KRİSTALİ OLAN DOĞAL TAŞ FORMUNU, CAMIN GELENEKSEL KRİSTAL KESME TEKNİK VE DESENLERİ İLE SÜSLEYEREK MASANIZA ŞAMDAN VE AKSESUAR OLARAK TASARLADIK.

MAĞAZADA GÖSTER

MERCEK

CAMIN MERCEK ÖZELLİĞİNİ VE AKIŞKANLIĞINI KULLANARAK ÇEŞM-İ BÜLBÜL TEKNİĞİNİN GÜZELLİĞİNİ VURGULAMAK İSTEDİĞİMİZ BARDAKTA SARIMIMIZ FARKLI NATUREL FORMLARDA OLUŞTURULDU.

MAĞAZADA GÖSTER