OMNIA SU

SU

“ORADAN, BURADAN, YUKARIDAN, AŞAĞIDAN,
SÜREKLİ HAREKET HALİNDEKİ SU, DİNGİNLİK NEDİR BİLMEZ.
SU, HER KOKUYU, RENGİ VE TADI ALABİLİR,
ANCAK KENDİSİ BU ÖZELLİKLERE SAHİP DEĞİLDİR.
TIPKI ÖNÜNDEN GEÇİRİLEN NESNELERİ GÖSTEREN BİR AYNA GİBİ.”*


SUDAN İLHAM ALMAK.

CAM GİBİ FORMSUZ VE ŞEKİLSİZ SUYUN,
AKAN, YAYILAN, DAMLAYAN, PARÇALANAN HALLERİNİ,
DAMLALARI, DALGALARI, SIÇRAMALARI,
CAM İLE ŞEKİLLENDİRMEK.

CAM GİBİ,
GİRDİĞİ KABIN ŞEKLİNİ ALAN SUYU BARINDIRAN
YAPILARI, BARAJLARI, HAVUZLARI, SU DEPOLARINI,
SU DEĞİRMENLERİNİ, KÖPRÜLERİ CAM İLE ŞEKİLLENDİRMEK.

BUNU YAPARKEN
SU MESELESİNE KATKIDA BULUNMAK,

CAMIN DOĞASINI, OLANAKLARINI YENİDEN KEŞFETMEK,

CAMIN YAŞAM ALANINI GENİŞLETMEK.

TASARIM VE KÜLTÜR ARASINDAKİ İLİŞKİYE
YENİ BAKIŞ AÇILARI VE TEKNİKLER ÖNERMEK.

TASARIMCI VE USTANIN ORTAKLIK BAĞINI PEKİŞTİRMEK.

BASİTİN, YALININ, İÇTENLİĞİN, USTALIĞIN, YETENEĞİN,
KENDİNE ÖZGÜ OLANIN KIYMETİNİ BİLMEK.

CAMIN YARININI TASARLAMAK.

SU GİBİ,
DEĞİŞEREK DEVAM ETMEK, DEVAM EDEREK DEĞİŞMEK.

* Leonardo da Vinci
“Suyun Doğası Üzerine”
Defterler, 1508-1519

Slide background
Slide background
Slide background